Strona główna » Regulamin

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego z dnia 01.01.2023r.
Warunkiem korzystania ze sklepu internetowego jest zapoznanie się z Regulaminem i jego akceptacja.

 
§ 1. Informacje ogólne

Sklep internetowy działający pod adresem asidama.pl
prowadzony jest przez firmę:
Przedsiębiorstwo Handlowe As i Dama Małgorzata Koźbiał.
z siedzibą przy ul. Ogrodowa 6,73-130 Dobrzany
wpisaną do Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,

NIP 8542205814,
REGON 522788107

Wszelkie wątpliwości i zapytania powinny być kierowane na następujące dane kontaktowe lub poprzez formularz kontaktowy dostępny tu:
Formularz kontaktowy

Kontakt ze Sprzedawcą:
Tel.: (+48)
511 727 579, lub (+48) 510 180 640 (w dni robocze od godz. 10.00 do godz. 19.00);
adres email:
sklep@asidama.pl,;

Adres do doręczeń:

Przedsiębiorstwo Handlowe As i Dama Małgorzata Koźbiał
ul. Ogrodowa 6,
73-130 Dobrzany


 
§ 2. Składanie zamówień

1. Prezentowane w sklepie ceny towarów podane są w polskich złotych.

2. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki oraz kosztów płatności, które mogą dodatkowo zwiększać wartość zamówienia.

2. Zamówienia są przyjmowane przez obsługę sklepu za pośrednictwem sklepu internetowego poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie sklepu.

3. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

4. Warunkiem prawidłowej realizacji złożonego poprzez sklep internetowy zamówienia jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia, w tym wysyłki zamówionego towaru.

5. Po złożeniu przez Klienta zamówienia, otrzyma on informację mailową potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
Osoba składająca zamówienie jednocześnie oświadcza, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.

6. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili potwierdzenia przez sprzedającego przyjęcia zamówienia do realizacji, które następuje poprzez wysłanie do kupującego wiadomości e-mail. 

7. W przypadku braku wybranego asortymentu w magazynie Klient zostaje powiadomiony natychmiast po ich stwierdzeniu, telefonicznie lub w wiadomości e-mail.
W sytuacji braku możliwości realizacji zamówienia klient podejmuje decyzję o sposobie jego rozwiązania jak np. częściowa realizacja, wydłużenie czasu realizacji, anulowanie zamówienia lub zmiana w zamówieniu.

8.
 Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia np. z powodu braku produktu w magazynie lub braku możliwości zrealizowania zamówienia w czasie wymaganym przez Kupującego.
Gdy zamówienie zostało już opłacone, zwrot zapłaconej pełnej kwoty nastąpi maksymalnie w ciągu 5 dni od anulowania zamówienia.

9. Ceny prezentowanych w sklepie towarów są wiążące w momencie złożenia przez Klienta zamówienia.
Sklep zastrzega sobie możliwość zmiany cen znajdujących się w ofercie oraz odwoływania\ szybszego zakończenia promocji.
Zmiany nie wpływają na ceny, na które zamówienie zostało już złożone przed ich wejściem w życie.



§ 3. Wysyłka - Koszt i termin
1. Zamówione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
Sklep ma obowiązek poinformowania Klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia lub utrudnia realizację zamówienia i dokonanie wysyłki lub może wpłynąć na jej opóźnienie.

2. Przesyłka dostarczona jest do Klienta zgodnie z terminem podanym w sklepie internetowym przy każdym produkcie (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki czas wysyłki jest określany na maksymalnie 7 dni roboczych).
Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności elektronicznych.
Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewem czy kartami kredytowymi do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu
(w zależności od banku i sposobu płatności może to być 1-2 dni robocze).

3. Klient może zrezygnować z zamówienia.
Sprzedawca umożliwia anulowanie zamówienia przyjętego do realizacji tylko, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane.


4. Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów.
Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona od zakupionego towaru oraz rodzaju wybranego sposobu transportu zakupionych towarów.
Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu - po dodaniu wybranych towarów do koszyka.
Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku Klienta.

5. Przy osiągnięciu określonej wartości dodanych do koszyka towarów sklep pokrywa koszt przesyłki zakupionych towarów.
 
 

§ 4. Płatności
1. Na życzenie transakcja potwierdzana jest fakturą bez VAT.

2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych lub przelewem na konto bankowe sklepu.

3. W przypadku zamówienia płatnego przelewem na konto lub kartą opłatę należy wnieść w całości w ciągu 5 dni roboczych od momentu przyjęcia przez sklep zamówienia.
Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.


 
§ 5. Procedura reklamacji

 
1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres sklep@asidama.pl , przez formularz lub telefonicznie w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.

2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego oraz opis przedmiotu reklamacji.

3. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji stanowiący załącznik nr 1 przedmiotowego regulaminu.

4. W przypadku reklamacji koszt odesłania i wysłania towaru ponosi sprzedawca towaru.

5.Sklep w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji. Gdy weryfikacja niezgodności wymaga opinii biegłego, czas ten może ulec przedłużeniu.

6. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na inny, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty. Zwrot zapłaconej pełnej kwoty następuje maksymalnie w ciągu 5 dni od dnia otrzymania zwróconego produktu.

7. W przypadku wymiany lub reklamacji zakupionego towaru Klient proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania.

 
§ 6. Zwrot towarów, odstąpienie od umowy

1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu. Czas do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Klient objął towar w posiadanie lub w którym wskazana przez niego osoba weszła w posiadanie towaru.

2. Zwrot towaru do Sprzedającego powinien nastąpić najszybciej jak to możliwe i nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia, czas liczony od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towarów przed jego upływem. 
Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym i należycie zabezpieczony, zapakowany do wysyłki zwrotnej aby nie uległ uszkodzeniu.

3. W przypadku zwrotu towaru Klient proszony jest o przesłanie 
oświadczenia o odstąpieniu od umowy, drogą mailową na adres sklep@asidama.pl lub pocztową w formie pisemnej na adres:

P. H. As i Dama Małgorzata Koźbiał
ul. Ogrodowa 6,
73-130 Dobrzany


4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć na formularzu, który stanowi załącznik do ustawy prawa konsumenckiego, lub na formularzu odstąpienia od umowy zamieszczonym jako załącznik nr 2 do przedmiotowego regulaminu lub w innej formie zgodnej z prawem konsumenckim.

5.Wysyłka towaru nie może nastąpić bez wcześniejszego kontaktu/uzgodnienia tego ze sprzedającym.

6. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów i zwrócony zostanie koszt wysyłki najtańszej dostępnej formy dostawy oferowanej przez sklep dla zakupionych towarów.

7. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

8. Klient ma obowiązek zwrócić towary niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.


 
§ 7. Zwrot pieniędzy

1. Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep przelewem na wskazany rachunek bankowy.

2. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane do Klienta w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania przez sprzedawcę zwróconego nieuszkodzonego towaru.

3. Sklep zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towarów, warunkiem jest dostarczenie zakupionego towaru w nienaruszonym stanie.

 
 
§ 8. Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

 
1. Wraz z akceptacją regulaminu Klient wyraża zgodę, aby właściciel sklepu przetwarzał jego dane osobowe zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), niezbędne dla procesu realizacji usługi oraz celów marketingowych.
Jednocześnie Nadawcy przysługuje prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych.

2. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Usługodawca.

3. Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta oraz, w przypadku zakupów na raty, instytucjom kredytującym zakup.
Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.
Dane są przekazywane dobrowolnie.

4. Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:
a. W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” Klienci posiadający konto w Sklepie internetowym mają możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez edycję profilu konta.
b. Weryfikacji danych lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Usługodawcy na adres sklep@asidama.pl
c. Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie w ramach udostępnionych opcji.


4. Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Usługodawcę drugiej stronie treści zawieranej umowy:
a. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail
po zawarciu Umowy Sprzedaży.
b. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy lub przez przekazanie Klientowi specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu.
c. Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Klienta.

 
 
§ 9 Zmiana Regulaminu

 
1. Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail.

2. Jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego logowania nastąpiła zmiana Regulaminu Sklepu, Klient akceptuje lub nie jego postanowienia po zmianach.
W przypadku braku akceptacji warunków Regulaminu, w szczególności po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w Sklepie internetowym nie są możliwe.

3. Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje uprawnienie do usunięcia konta w każdym czasie.

4. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
 
§ 10. Postanowienia końcowe

 
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.  
 
2. W stosunku do konsumentów spory wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.)
 
3. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do konsumentów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania i będą obowiązywały po 14 dniach od poinformowania Klienta droga elektroniczną.

 
§ 11. Definicje
1. Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną
Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.

3. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

4. Usługodawca – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

5. Przedmiot transakcji - Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.

6. Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.

7. Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta poza Sklepem Internetowym w związku z charakterem sprzedawanych Towarów.

8. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.

9. Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.asidama.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie.

10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.

 


 


Formularze:
 

Załącznik nr 1


 

Zgłoszenie reklamacyjne
sporządzone w dniu ..............................

1. Imię i nazwisko wnoszącego reklamację: ..........................................................

2. Adres: .....................................................................................

3. Data dokonania zakupu: ...........................................
4. Nazwa towaru: ..................................................................................................................
...............................................................................................................................................
5. Ilość zakwestionowanego towaru: ...........................................
6. Cena : ...........................................
7. Dokument sprzedaży (w załączeniu) paragon / faktura nr: ...............................................
8. Dokładny opis wad i przedmiotu reklamacji: .....................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
9. Data i okoliczności stwierdzenia wady: .............................................................................
...............................................................................................................................................
10. Żądanie reklamującego (naprawa towaru / wymiana towaru / zwrot pełnej ceny towaru / częściowy zwrot ceny towaru): ..............................................................................................................................................

Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami reklamacji określonymi w Regulaminie sklepu, w tym w szczególności z koniecznością dołączenia do niniejszego dokumentu faktury lub paragonu wystawionego w związku ze sprzedażą ww. towarów. Towar odsyła Klient na koszt Sprzedawcy.

.......................................................
(czytelny podpis Klienta)



 




Załącznik nr 2


Formularz odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

dane firmy .....
........................................................................
........................................................................
........................................................................
email: ..............................................................

Ja ..................................................................................................................... niniejszym informuję
o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy *:
......................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................................
.............................................................................................. 

numer zamówienia ..........................................

Data zawarcia umowy to ........................................................ , data odbioru ....................................................

Imię i nazwisko ......................................................................................

Adres ......................................................................................................................................

Data .............................................


............................................................
(czytelny podpis Klienta)



 
 

Przejdź do strony głównej

Zobacz nasze nowości

Sklep internetowy shopGold
ostatnio oglądane produkty
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu